Administratívne služby

Veľa ľudí si neuvedomuje, koľko práce, času a úsilia sa skrýva za úspešným podnikateľom a prosperujúcim podnikom. Ak by podnikanie bolo iba o tom, že murár stavia domy, pekár pečie chlieb a predavač predáva, bolo by to síce krásne, no nereálne. V skutočnom svete podnikania sa musíte venovať tisíc a jednej veci, ktoré sa netýkajú vašej profesie, nebavia vás, zdržujú vás, uberajú vám silu a chuť do práce. Bohužiaľ, podnikanie sa bez nich neobíde. Za 1. pilier silného zázemia považujeme kvalitné, bezchybné a precízne vypracované účtovníctvo a takéto „nepriestrelné“ účtovníctvo vám ponúkame – pozri vedenie účtovníctva. Teraz sa však bavíme o 2. pilieri silného zázemia a tým myslíme všetky administratívne a ďalšie „backoffice“ záležitosti, bez ktorých sa stabilný podnik zaobíde až do chvíle, kedy nastane prvý problém, finančná kontrola, zle splnená zákazka, nespokojný klient,… Aj v prípade 2. piliera vám ponúkame riešenie a to administratívne služby s PROBUSSINES.

Ponuku našich administratívnych služieb by sme vám najlepšie priblížili takto:

Predstavte si, že pri svojom podnikaní máte nonstop k dispozícii svojho osobného asistenta / asistentku. A to takmer 24 hodín denne. V rámci našej ponuky služieb môže vaša osobná asistentka / asistent za vás riešiť všetky starosti okolo kancelárie:

Telefonická komunikácia

Nie vždy je možné, aby ste dvíhali zvoniaci mobil a už keď ho zdvihnete, nemusíte mať čas na siahodlhý – telefonát s potencionálnym klientom. Môže zabudnúť na dôležité telefonické potvrdenie stretnutia, či pripomienku. Vaša osobná asistentka / asistent má čas a určite nezabudne zariadiť všetko potrebné.

Korešpondencia

Vy čo už podnikáte dozaista viete koľko rôznej pošty, obálok, letákov a reklamných e-mailov obdržíte každý týždeň, v 90 % prípadov sa jedná o spam alebo nezaujímavú a nepotrebnú reklamnú ponuku. No v minimálne 10 % prípadov sa jedná o úradný dokument, alebo materiály ktoré by vás mohli zaujímať, či byť pre vás dôležité. Vaša osobná asistentka / asistent vám poštu preberú, roztriedia a predajú vám ju do vašich rúk. V prípade oficiálnej – úradnej korešpondencie promptne a adekvátne odpíšu (v závislosti na dohode s vami, v prípade potreby konzultácia s našim právnikom).

Time manažment

Dobre zorganizovaný čas je alfou a omegou úspešných ľudí, no úspešným ľudom organizujú čas profesionáli. Využite aj vy služby profesionálov a proste zabudnite, my si pamätáme za vás a vždy vás v čas upozorníme.

Úrady

Vybavovanie čohokoľvek na slovenských úradoch je nočnou morou všetkých podnikateľov a manažérov. No my sme nočnou morou úradníkov. Nestresujte sa, nerozčuľujte sa, choďte radšej na kávu s priateľom alebo zoberte manželku na obed. Na úrad pôjdeme za vás my.

„Behačky po meste“ a Drobné zásobovanie

Žiadne podnikanie sa nezaobíde bez typických „behačiek po meste“, niečo chýba, niečoho je priveľa, niečoho máte tak akurát, lenže to nie je to, čo práve potrebujete. Buď sa môžete rozčuľovať a zbesilo behať po obchodoch a prevádzkach, alebo v kľude oslovíte svoju osobnú asistentku / asistenta a ten sa o drobné nepríjemnosti postará.

A v prípade, že zabudnete na dôležité výročie, tak vám ho pripomenieme a zabezpečíme aj malý darček.

Váš osobný asistent / asistentka Vám je k dispozícii vždy, keď potrebujete. Našim cieľom je Vaša prosperita. Podporujeme vás vo vašich snoch, akokoľvek ambicióznych, pomáhame s vašimi cieľmi, akokoľvek náročnými a tešíme sa z vašich úspechov, akokoľvek veľkých.

Najväčšou výhodou externých administratívnych služieb, ktoré vám poskytujeme, je CENA!

Cena našich administratívnych služieb nepresiahne 10% nákladov na osobnú asistentku, ktorú by ste zamestnali, no ponúkané služby dosahujú 100% jej výkonnosti.

Vám, našim klientom poskytujeme maximálnu pomoc a podporu vo svete podnikania 

a ďakujeme vám za vašu dôveru, ktorú nám vkladáte do rúk.